Grafitceruza fajták
A tónusskála
A látvány utáni rajz vonalai
Kockák
Általános helyzetű kocka rajza
1 iránypontos rendszer
3 iránypontos rendszer
Körök a térben
Henger
A fekvő henger
Lehajtott fülű papírcsík
3ds Max – alapbeállítások, navigáció
3ds Max – egyszerű alakzatok, standard primitives
3ds Max – összetett alakzatok, extended primitives
3ds Max – síkbeli alakzatok, shapes
3ds Max – szerkeszthető sokszögek, editable poly I.
3ds Max – szerkeszthető sokszögek, editable poly II.
3ds Max – vonal, line, hibiscus
3ds Max – szöveg, text, bracelet
3ds Max – tükrözés, igazítás, mirroring, align
3ds Max – logikai műveletek, boolean
Labirintus
Egyszerű robot kéz I.
Egyszerű robot kéz II.
Egyszerű lakóház I.
Egyszerű lakóház II.
3ds Max – lakás, falak
3ds Max – felületek, textúrák
3ds Max – lakás, textúrák
3ds Max – renderelés, mental ray
3ds Max – lakás, bútorok
KRESZ táblák
microbit – alapok
microbit – hőmérséklet
microbit – led matrix
microbit – bemenetek
microbit – autópálya